- 17 mar 2023
Zaproszenie do udziału w sesji "Edukacja i widowiska w czasach Komisji Edukacji Narodowej"
- 25 maj 2022
POLSKI MOLIÈRE
- 12 maj 2022
PROMOCJA KSIĄŻKI "STAROPOLSKI MOLIÈRE"
- 20 kwi 2022
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONFERENCJI NAUKOWEJ "POLSKI MOLIÈRE"
- 25 sty 2022
Wystawa "Polski Molier" w warszawskim Muzeum Teatralnym
- 23 sty 2022
Kolokwia Teatralne Pracowni Teatrologicznej
- 23 sty 2022
"O teatrze dla Ciebie"
- 23 sty 2022
Konferencja naukowa "Mrożek i nowoczesność"
- 23 sty 2022
Konferencja naukowa "Sapere auso. Stanisław Konarski i jego teatr"
- 23 sty 2022
Czytanie Psalmów Jana Kochanowskiego
- 23 sty 2022
Słuchowisko według dramatu Antoniego Wincha "Marudek"
- 23 sty 2022
Słuchowisko według dramatu Marka Kochana "Paloma w Buenos Aires"
- 23 sty 2022
Słuchowisko według dramatu Jarosława Jakubowskiego "H"
- 23 sty 2022
Czytanie performatywne dramatu Jarosława Jakubowskiego "Urodziny"
- 23 sty 2022
Czytanie performatywne dramatu Andrzeja Błażewicza "Stan wojenny. Początek/Próby rekonstrukcji"
- 23 sty 2022
Czytanie performatywne dramatu Pawła Jurka "Lady Baba"
- 23 sty 2022
Czytanie performatywne dramatu Artura Grabowskiego "W nocy lepiej widać głosy"
- 23 sty 2022
Hubert Michalak, "Rozmowy czasu kwarantanny"
- 23 sty 2022
Andrzej Błażewicz, "Dramaty historyczne"
- 23 sty 2022
"Mrożek i nowoczesność"
- 23 sty 2022
"Dramaty pandemiczne"
- 23 sty 2022
"Wokół Mikołaja z Wilkowiecka. Analizy i porównania"
- 20 sty 2022
Dramaty pandemiczne. Zapiski z czasów społecznego dystansu.
- 20 sty 2022
Sobótki
- 20 sty 2022
Reduta, Nowe Fragmenty
- 20 sty 2022
Teatrologia.info
- 20 sty 2022
Wideo oraz Czytania Fragmentów Dramatu "Vatzlav"